Monday 28 December 2015

Demam peperiksaan final bermula

Bermula esok 29 Disember 2015, pelajar sains bioperubatan Tahun 2 akan memulakan perjuangan akademik mereka dengan kertas pertama subjek Bakteriologi perubatan 4 jam kredit (banyak tu)...

Aku baru dah selesai mengulangkaji beberapa topik bakteriologi..agak stress juga aku sekarang ni sebab aku tak dapat menonton drama korea di laptop ketika exam sedang berlangsung, bukannya aku yang tak nak tonton tapi laptop aku tu bermasalah nak connect hard disk aku tu..huhu

Sebenarnya, aku nak kongsi sikit isu yang membelenggu jiwaku ketika ini..aku terkejut petang tadi, bila aku terima komen dalam fb pensyarah yang aku sayang meminta aku mencapai skor yang lebih tinggi dalam subjek biokimia klinikal semester ini berbanding semester 1 tahun 1..alamak...bila pensyarah aku tu komen macam tu, terus aku terkedu sekejap sebabnya dia meletakkan harapan yang tinggi kepada aku ni..aku tak nak janji aku dapat skor tinggi tapi aku akan berusaha menjawab sebaik mungkin kertas biokimia nanti.. ya, dia tahu aku berniat nak sambung sarjana selepas aku graduasi kelak..mudahan cita aku tu tercapai.

Di bawah ni, aku kongsikan sikit jadual peperiksaan kami untuk Tahun 2 semester 1 ni.. semoga aku dan rakan-rakan boleh menjawab dengan tenang dan lancar semua soalan peperiksaan nanti...

selamat malam.

No comments:

Post a Comment

Fisiologi okay lagi tapi bukan patofisiologi

hmmm....tadi baru dah habis paper patofisiologi...susah aku nak mengambarkan perasaan ni dengan kata-kata... kertas final kami kali ini...