Tuesday 9 June 2015

Peperiksaan final Tahun 1 semester 2 sesi 2014/2015

Menjadi seorg pelajar ijazah sarjanamuda mmg sangat seronok lebih-lebih lagi bergelar sbg seorg pelajar UKM Fakulti Sains kesihatan dan aku dh berumur 28 TAHUN..ok..aku sekarang tgh melanjutkan pelajaran dlm program Biomedic.Makanya sekarang tentulah aku tengah ulangkaji subjek biomedic kan..biar aku mengambil peluang menjelaskan biarpun mungkin tiada org akan baca blog aku ni..hehe

Subjek final kali ni
1.sains tingkah laku
2.anatomy physiology
3.academic communication
4.histologi
5.biologi molekul asas

Setakat ni midsem aku agak memuaskan tp ku kena ingat,aku jgn riak dgn result tu walaupun cantik.utk final ni,aku mesti berusaha yg terbaik.keputusan final nanti akan keluar hujung ogos kot..semoga aku berjaya kali ni!!

1 comment:

  1. Hey!!. I'm here to baca your blog!! Please update!! Haha!!

    ReplyDelete

Fisiologi okay lagi tapi bukan patofisiologi

hmmm....tadi baru dah habis paper patofisiologi...susah aku nak mengambarkan perasaan ni dengan kata-kata... kertas final kami kali ini...