Tuesday 22 December 2015

6 JAM yang terbazir pada hari ini

hmmm....bagaimana ingin aku menceritakan kisah hari ini? 6 JAM yang terbazir ini memang ada kisahnya pun haha

Nak dimulakan cerita, jam 12 tengahhari tadi, aku bersama geng keras aku  tu pergi ke Quill Mall untuk makan tengahhari dan seterusnya beli barang yang aku dah sasarkan nak beli hari ni..

Sampai di QuillMall, kami bertiga terus cari Food Junction dan aku memesan makanan Korea (memang sangat sedap). Kemudian, kami bertiga berjalan menuju ke tempat yang ingin ditujui. Antara kedai-kedai yang kami kunjungi hari ni adalah Etnic Sense (butik baju, lawa gila dress-dress dalam butik tu), Daiso (aku beli lilin aromaterapi hihi), Guardian (nak cari ubat cacing tapi ubatnya dah habis pula) dan akhir sekali Aeon supermarket. ( aku beli yogurt, garden salad, Oat crackers, Cashew nuts 2 bungkus.

Yang tak syoknya QuillMall ni, kalau kat aras paling bawah yang tempat supermarket Aeon tu berada, adeh line telefon maxis celcom semua lesap, seakan-akan dalam gua tau..pasal inilah, aku tadi tertunggu-tunggu 2 orang geng aku tu sampai jam 4 petang kot..bila dah tahap bosan menunggu tu sebab aku tak dapat nak sms call diaorang pasal poor coverage, aku terus balik ke fakulti bersendirian.

Sampai di fakulti pula, aku terus naik bas kolej balik ke kolej. Sampai di bilik dah nak dekat jam 5 petang dan sebab aku dah letih sangat, aku tidur petang sampai jam 6.30 petang.

Inilah yang aku nak maksudkan 6 jam aku dah terbazir pada hari ini kerana aku terhegeh-hegeh nak membeli barang yang nak beli dari semalam.

Rasanya cukup kot coretan untuk hari ini..sebenarnya aku rasa penat sangat tapi tak tahu kenapa sedangkan aku dah tidur petang tadi..mungkin sebab PMS hihi

tatatititutu

No comments:

Post a Comment

Fisiologi okay lagi tapi bukan patofisiologi

hmmm....tadi baru dah habis paper patofisiologi...susah aku nak mengambarkan perasaan ni dengan kata-kata... kertas final kami kali ini...