Monday 28 December 2015

Ahad: Bermain di KLCC

Pada waktu tengahhari dalam pukul 1 petang, geng keras aku ajak aku pergi ke klcc sebab nak hantar seorang geng tu balik ke UM. Jadi, aku memang ikut juga klcc supaya aku tak tidur saja di bilik sepanjang petang ahad. Jadi kami bertiga dari kolej kediaman ke klcc menaiki kereta yang dipesan melalui grabcar app.

Sampai saja di klcc, kami bertiga terus mencari foodcourt. Mereka berdua yang tak makan tghhari lagi sebenarnya, aku dh makan di kafe kolej sebelum keluar tadi. Aku minum jus oren harga rm6.40 (mahal kan) dan aku tapau fuel shake cheeseburger harga rm12.90. Selesai kami makan di food court tu, geng seorang tu ajak ke kfc aras plg bawah sebab dia nak tapau kfc utk geng2 di UM.

Keluar dari kfc, aku dan geng keras tu berpisah la dgn geng seorang ni, dia balik ke UM naik lrt.

Kemudian, aku dan geng keras aku tu pergi la ke Isetan kiranya mcm supermarket kot di klcc ni..punyalah best isetan, makanan yg dijual dalam tu semua sedap, rambang mata aku masa membeli tadi.

Nak dipendekkan cerita, kami berdua sampai ke kolej kediaman dalam jam 5petang, berjalan kaki dari bus stop grand season hotel sebab bas rapidkl yang kami dua naik bas yg salah dari klcc tu.

Di bawah ni, aku kongsikan gambar dekorasi krismas di dalam klcc suria, cantik tau..

No comments:

Post a Comment

Fisiologi okay lagi tapi bukan patofisiologi

hmmm....tadi baru dah habis paper patofisiologi...susah aku nak mengambarkan perasaan ni dengan kata-kata... kertas final kami kali ini...