Wednesday 23 December 2015

Masa itu beharga

Masa itu memang beharga..

Nak dijadikan cerita, ketika aku sedang menaip ni pun , mata aku memang dah separa mengantuk sedangkan aku tidur petang tadi selama 2 jam.

Nasib baiklah hari ini, aku tak ke mana-mana dan aku manfaatkan sepenuhnya berada di bilik sahaja. Hari ini, aku sempat mengulangkaji subjek biokimia untuk topik Biokimia Kanser, Warga Emas, Penyakit Renal, Gangguan Metabolisma Lipid, Ujian Hepatobiliari dan Penyakit Muskuloskeletal.

Dalam waktu aku mengulangkaji pelajaran, tentulah aku akan berehat sebab mana la otak boleh tahan dok menghadap nota selama 1 jam berturut kan..jadi apa yang aku buat ketika berehat adalah membuat latihan Grammar English, check fb kejap, check whatsapp kejap.

Esok pula aku masih menyambung akan subjek biokimia kerana ada beberapa topik lagi yang belum selesai untuk diulangkaji..hmm..semoga urusan aku dipermudahkan sehingga peperiksaan berakhir pada 7 Januari nanti..ehh, aku dah tak sabar ni nak menjejakkan kaki di Penang pada 9 Januari nanti!!

Selamat malam.

No comments:

Post a Comment

Fisiologi okay lagi tapi bukan patofisiologi

hmmm....tadi baru dah habis paper patofisiologi...susah aku nak mengambarkan perasaan ni dengan kata-kata... kertas final kami kali ini...