Monday 21 December 2015

Sindrom gila meng-update blog

Sejak dua hari ni, aku gila dengan blog aku ni..pasal apa agaknya??? Haaaa..aku tahu dah..sebab sejak laptop aku ni dah dikemaskini dengan Windows 10, hard disk dengan semua pendrive aku tak dapat dikesan oleh laptop..AKIBATNYA, aku tak dapat menonton drama korea yang amat aku perlukan ketika musim revision ni. Menyesal aku pasal terburu-buru dengan windows 10 tu..rasa nak menangis pun ada ni huhu

Jadi, untuk menghilangkan tekanan dan debaran musim peperiksaaan ini, aku kena cari tabiat baru menggantikan drama korea aku tu, inilah dia GILA DENGAN BLOG. Sedihnya...nak troubleshoot masalah windows ni bukannya senang..jadikan blog ni sebagai satu tempat aku meluahkan segala perasaan yang terbuku di dada dan kepala ku ni..

Nak dijadikan cerita, esok kawan aku kiranya kawan rapat la dari Sabah (tak perlu la sebut nama dia dalam ni, takut dia perasan lebih nanti hahaha), dia nak ke QuillMall..ala shopping mall tu dekat jer dengan fakulti kami, naik monorel dari Chowkit ke Medan Tuanku  satu station saja pun. Jadi, esok aku nak beli lilin aromaterapi untuk mewangikan bilik aku ni dan ubat cacing (risau juga sebab aku kuat makan salad kebelakangan ni, manalah tahu salad tu tak bersih kan)..ada juga terdetik di hati nak beli minyak kelapa virgin coconut oil produk dari Australia, maklumat produk tu kata minyak kelapa ni bagus untuk kecantikan badan..entah la..ada juga hati nak terdetik nak beli virgin olive oil produk Australia juga. Kebelakangan ni, aku gila betul nak beli produk kecantikan untuk keremajaan kulit..hmm..ya la umur dah nak masuk 30 tahun ni..

Rasanya cukup la coretan aku untuk hari ini..esok aku akan sambung lagi..ehhh, blog ni macam dah jadi diari aku pula..rasanya lebih elok lagi kan daripada dok update status kat facebook tu hihi

SELAMAT MALAM...


No comments:

Post a Comment

Fisiologi okay lagi tapi bukan patofisiologi

hmmm....tadi baru dah habis paper patofisiologi...susah aku nak mengambarkan perasaan ni dengan kata-kata... kertas final kami kali ini...